gratttis johannna!

tjeeena,
åkte vid ebba nångång, kommer inte ihåg när,
men aja, vi gjorde pannkakor.
hon gjorde smeten och jag stekte dom, haha
alla blev perfekta, jag e jätte duktig! de tyckte ttill och med ebbba (a)
sen när vi skulle äta så fick vi inte upp syltburken så vi gick in till nån grann eoch fråga om hjälp  ;o
hahaa, han som hjäplte oss bara skratta och fick upp den hur lätt som helst ;$
sen gick vi in igen och ååt, mummmmms va de! (((((:
så kolla vi på film, den hette typ , the girl next door.
fast vi hann inte se klart på hela för mamma kom och hämta mig,
för vi skulle till min kusin och gratta henne, hon fyllde 18.
vi käka tårta och så, sen låna jag en film av henne som jag tänkte sätta mig och kolla på,
vad den hette vet jag inte, :o
måste bara säga att de va jätte kul att träffa min lillla skitunge som spela jättte sjuuk! :o
hahah gjorde fan alllt hon sa :o
pussspåer :*



Jag Älskar Dej Ebba Lederud! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0