hahhhaha!

haha nån dryg jävel som ringer på dolt..
näråå men hade förmodligen inte det nummret så hade vart roligare om de inte hade vart dolt :)
men aja.
som jag sa är jag förkyld och låter jätte konstig
kul i skolan imon liksom... får hålla kääft hela dagen! hahaah kvälllshumor! :d
men nu sa mamma(ebba) åt mej att gå och lägga  mej så jag orkar imon, :')
aaw! så söt min "mammma" är (a)
och om ni inte redan visste de så älskar jag henne mest på denna jord!
HAH känn er avensjuka! :)
nej men nu ska jag va social med syster ett tag sen måste jag väl sova eftersom min älskling sa åt mej de, :)
hihihi, jag e tröööttt om ni ville veta! :(
pussss dej, ja preciis just dej!  hahaha skojjjjja,
men aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0