hemma från falun

precis kommit hem från falun då.
eller har hunnit ätit också.
satt in min neretandställning-.-
har så sjuukt ont nu, får seriös damp!
och när jag åt kände jag ingen smak och de gick inte och äta så jävla fittont gör de!
tycker faktist rikitigt synd om mej själv! :(
kommer nog lägga mej jätte tidigt idag för när jag sover känner jag inte att de gör ont.
men efter åkte vi till kupolen, köpte ett par svarta helt vandliga tygskor och ett linne och en grå tjocktröja.
hann inte kolla på nå mer för vi hann bara vara där i en timme typ och sanadra skulle  ha en masssa saker! -.-
vill till skolan imon för vill inte hamna efter i början, men jag har så sjukt ont i huvudet och mår dåligt!
hihi guud vad jag klagar (a)
men jag vill träffa ebba också, alltid lika tråkigt att va borta från henne :o
aja, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0