jag har inte vart social idag, förlåt

imorse eller efter lunch cykla jag till ebba.
och de spööregna ute! hahaha så när jag kom hade ebba lagt fram kläder åt mej(a)
vi kolla klart på filmen från igår, sen åkte jag hem till mamma och fixa lite saker.
sen åkte jag på träning, de regna typ hela träningen-.-
aja, nu ska jag inte gö nått speciellt bara tare lugnt framför datan :)
men ska i säng tidigt eftersom imon ska  jag upp jätte tidigt för skolan börjar...
hahhaha jag och ebbba fattar inget med bussran, svär att vi komme rmissa den eller nått, skulle faktist inte färvåna mej :d
pussss


saknar ssc somfan! :(


Kommentarer
Postat av: eba

SSC! :'''''(<333333333333333333

2010-08-18 @ 20:41:14
URL: http://leederud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0