jätte sur!

mamma väckte mej typ 9 kanske och sa att hon skulle ut och gö nått,
jag bah mm visst gå!
sen kommer hon in vid halv 10 och drar upp saken för fönstret vad de nu heter,
så de blir sjut i hela mitt rum och säger gomorgon,
jag som hade t'nkt och sova ut i morse men nejnej,
sen sa jag att jag skulle gå upp snart, så jag gick och drog ner saken så de blev mörkt så gick jag på toa.
sen när jag skulle lägga mej igen så kunde jag inte somna om för jag va över hungrig,
så jag är jätte sur nu! :(
tänker inte gö nått idag, jag ska lägga mej och kolla på film och tjocka i mej massa med godis!
fast kommer nog sitta vid datan lite också, hihi
aja, pusssss

 
nån bild från 6:an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0