nyss vart i skolan

hejhej,
gick upp kvart över 6, så körde papa mig till ebba.
vi fixa oss och åt, sen körde ebbas mamam oss till busssaken,
hahaha ebba bah, nej bussen kommer inte mamma får köra oss typ hela tiden.
men den kom till slut :d
först samlades vi i aulan sen gick vi till klassrummet och gjorde lite saker där,
sen fåår jag ett sms av syster som de står , kom ihåg att du ska till tandläkarn.
jag fick ruusa ut och typ skynda mej allt vad jag kunde,
sen när jag kommer dit får jag sitta och vänta i typ en kvart-.-
men nu ska jag äta och sen ska jag på stan med ebba,
tror malin skulle komma ner dit så jag får träffa henne innnan hon åker imon :(
aja, pusssssssssss





 hihih bara flummm, men jag bjuuuder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0