tjooobree, hallå, vad händer?

tjeeena,
sitter hos ebbba nu, hon ääter.
ska nog snart hem och äta jag med, om de slutar regna nångång? :s
regnat hela dagen typ-.-
och när jag kom i morse så va ebba ute i rosa sovshorts och en sån där tulleban eller vad de heter?
sån man brukar ha när man har duschat, men handuken fattar ni?
aja så iallfall när jag kom så va hon ute och jaga katterna,
filipppa fick hon tag i men inte saga/zaga elller hur hon stavas :o
så hon va ute i regnet hela dagen, stakars katt!
vi har kollat på film som jag skrev i morse,
bloggar mer ikvälll,
pusssss


minnns den kvälllen som igår..  dagen efter skolavslutningen.
kommer faktist sakna min lillla cpeklasss! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0