vad gör jag uppe NU!? :s

vaknade 8 imosre eller jag vakna av att mamma och sandra satt och prata på högstanivån! :o
blev så sjuuukt irriterad så jag skulle slå i väggen men jag såg iinget och så råka jag slå handen på lampan åvanför mej, åååh shiit vad ont de gjorde. så då låg jag och sura för de ett tag,
men sen kunde jag inte hållla munnnen så jag ropa åt dom att vara tysta men de blev dom inte så jag gick upp och gjorde frukost och satt på musik på datan, på högstavolym! hahahahhah! så satt jag och garva för mig själv :))))
aja, hahha nu vet ni hela min morgon :o
tror de blir att ta kort idag, om jag orkar fixa mej! :o
annars kommer jag nog bara sittta vid datan, kanske kolla på nån film,
men vu höörs, pusssssss


hahhaha min första header...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0