21:24 och jag kan inget om det vi ska kunna imon?...

syster skulle hjälpa mig med kemin, så jag sätter mig i soffan med henne.
sen börja vi snacka om namn, så sa jag ett namn och hon börjar asgarva åt det,
jag bah jaja men hjälp mig nu, men nejnej hon fortsätter garva sen när hon
garvat i typ minst 5 minuter så börjar hon berätta om nån konstig gubbe,
så lyssnade jag i typ 10 minuter sen bah men sandra nu måste du hjälpa mig,
så börjar hon garva igen så hon får tårar i ögona,
så nu får jag fixa den jävla kemin själv-.-
liite sur jag är på henne nu, så tror hon att hon ska få kolla på tv med mig inne på mitt rum... ;o
hahahha roligt inlägg men aaaaaja,
nu ska jag sätta mig i sängen och plugga helt själv.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0