en lögn blir till flera



Du vet att jag älskade dig för den du var för mig
men efter alla lögner efter dom gångerna du bedrog mig
jag ser dig inte längre som den personen du var
för smärtan som du gav mig sitter fortfarande kvar
du sparka mig i magen och du spotta mig i fejjan
du gav dig på en som låg,
och som var sårad innan
du är så jävla falsk
nu finns du inte mer
önskar att du inte fanns
så lämna mig ifred
vem är du som visar mig vad smärta innebär
du som bara ljög men kalla mig din bästa vän
efter första lögnen förlät jag dig såklart
men nu efter allt dethär så ser jag inte klart
för allt var bara lögner som orden:
jag älskar dig för de vet du va?
du älskade inte mig, jag kanske inte hatar dig det måste jag säga
men att älska dig igen det kommer inte att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0