fredag, lördag, söndag

Fredag: först va de skola, sen tog jag&ellen bussen hem till mig och packa min saker och sen tog i bussen hem till ellen. då gick vi och käka pizza, vi satt där sjukt länge, men vi åt typ inget hahaha.
men sen när vi kom hem lyssna vi på musik och inte gjorde så mycket, men sen vid 8 drog vi till skogsbodiscot,
eller vi stog ute i typ en kvart och vänta på alex, shiiit vad vi frööös, men sen gick vi dit.
och de va riktigt tråkigt!
men sen sov jag hos ellen,






haha alla bilder blev jätte fula, men jaja..

Lördag: vakna upp hos ellen, fick två bitar från hennes choklagkaländer (a)
hihi
sen åkte jag hem och åt, och sen åkte jag till ebba och va där i typ 2 timmar?
för sen drgo jag och pappa till leksand, för vi skulle typ äta och sova hos hans kompis
å hans familj.
de va väl lite smått myysigt, hahah deras smååungar 'är ju för jobbiga!

Söndag: blev väckt av småingarna vid 8, haha gissa om jag bölev sur.
så fick gå upp och äta frikost med dom och sen leka med dom....
hhahah jag bah vi leker att vi va städare så städa hon hela sitt rum medans jag
sattt och gjorde nått annat (y)
de tyckte hennes mamma om :D
sen åkte vi till farmor och åt, hon blev jätte glad när jag kom.
för har inte träffat henne på jätte länge,
aja sen åkte jag hem till ebba å så.
men nu pallar jag ju intre skriva nå mer! ;o
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0