gomorgon

vaknade 10 över 12 typ.
så har typ sovit i 11 timmar, för somnade vid 1 nångång typ.
idag ska jag åka ner och köpa paket till ebba, och sen sak vi åka och
köpa paket till paketleken som vi ska ha imon, hahah :)
när ja säger vi menar jag pappa&jag.
ska säda mitt rum och lite så också.
hihi skulle få pengar då (a)
måste hitta nånting jag kan ha på mig imon också,
får typ lpåna syster kläningar eller nått, om hon har nån fin ;o
men nu ska jag ner och käka frukost,
pusss


såhär söt va jag för några år sen...


Kommentarer
Postat av: ebbbbbbbba

awwww över söt älskling! :D

ååh, va finhårfärg vi hade när vi va små :(<3

2010-12-23 @ 13:58:51
URL: http://lederuud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0