jag hatar att jag älskar dig

hejsan! :)

va sjukt trött imorse och hade över ont i min magen, så sa jag de till pappa
och han bah nejdu så säger du bara för du ska ha utvecklingsamtal,
så jag gick upp och och gjorde mig ordning och åkte te skolan.
och typ efter andra lektionen eller nått så blir jag&ebba snöpulade...
så de satt snöklimpar i mitt hår så hade allt mitt smink smetat ut sig,
jättte myyyyysigt, fast nä! :(
sen så hade jag utvecklingsamtal, de gick ganska bra.
pappa är väl inte så jätte nöjd med mina betyg men palla bry mig ;o
men jag ska typ få hem extra mycket engelska och matte-.-
kommer aldrig orka gö de! ;o
aja, nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hömta mig,
för ska hem till henne och fika eftersom hon fyller år.
vi hörs, pusss

bjuder på några söta cambilder :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0