låååångt inlägg

förlåt för jag varit så osocial på bloggen men aja har inte tid att sitta
vid datan hela tiden längre ;o

Igår: Alva&malin kom hem till ebba vid nån tid, haha kommer inte ihåg när:
då fixa vi oss och sen kom malins mamma och hämta oss,
jag,ebba&alva satt där bak och dansa och malin böt låt 24/7 hahha
vi bah maliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
sen va vi ju på coz för er som inte fatta de, men aja de va inte roligt.
jätte lite folk osv..
sen följde jag med ebba hem och sov där, vi sminkade av oss och sen la vi oss och smsa
hahha jättte sociala va vi med varann..
eller jofan vi snackade om ssc! :D:D:D :( :( :(

Idag: vaknade av att jag frööös, för ebba hade tagit hela täcket...
de gör hon alltid :(
så jag försökte ta tillbaka de men de gick inte för hon hade virvlat in sig i de eller vad de heter,
så fick ta typ en filt eller vare va?;o jättte taaaaaskigt!..........
sen gick vi upp och käka frukost, så bestämmde vi att vi skulle åka hem till pappa
och göra pannkaka, hahahha ebbba sög på att steka så jag fick gö alla..
som vadligt.
hahaha, sen har vi bara legat och chilllat.
och nu är jag typ sjuk igen-.-
så ska typ kolla på film med syster&pappa elller nått,
aja vi hörs pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0