palla lägga upp bilder! :(

hejhej! :)

skolan va rätt najs, eller ah.
va ganska sur imorse så jag gick och satt mig själv längst bak! :D
så var jag inte med på badet idag, för jag har ont i halsen.
ingen trodde på mig typ? men jag hade faktist de!
va ju med i tisdags så varför skulle jag inte kunna va med idag liksom?
men aja pallla bry mig :)
så jag, irra och alex fick stanna kvar och jobba,
och de va sjukt kul.
men följde jag med ebba hem och de va myyysigt!
vi gick och köpte isglass som de va typ snor på? ;s
hahha eller nej men vi sa så för de va gult och jätte äckligt så vi fick sitta och ta bort de.


cecilia om . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .:
han gillar dig, min kompis skriver med han !

sv: asså vem cecilia?  kanske bara nån som skiver nått namn,
och jag pallar inte kolla ip-nummer!
men vilken han?  okej då vet jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0