snart är 2010 slut

kom nyss hem,
orkade inte gå runt i affären och kolla överallt så fick hem sånna saker man kan kolla
i hemma, sån tapetbok eller vadd e kallas :)
så ska sätta mig och kolla nu,
och på måndag ska vi börja måla dom tre väggar jag vill ha målade,
så ska vi också köpa den tapet jag vill ha, :)
snart ska pappa börja med maten, så ska han åka och handla glass åt mig ;d
hihi
justja kom nyss på att 2010 är slut snart;o
och gå blireee 2011,
de ska bli ett fett år har jag bestämmt.
hähä
men nu ska jag gå och kika i dom där sakerna,
pusss



Kommentarer
Postat av: sanna nilsson

Kika gärna in hos mig!

Kram

2010-12-30 @ 21:55:23
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0