Du gör mig hel älskling!

Ebba Lederud, du är den underbarste tjejen jag känner.
ingen är bättre än dig, jag svär.
du är helt otrolig!
jag är så sjukt glad att just jag fått lära känna dig och blivit din bästavän.
i 7 år har du varit min bästavän, dom här 7 åren skulle inte kunnat blivit bättre.
du har gjort mig till den jag är idag.
du finns alltid när jag behöver dig.
& du vet att jag alltid finns för dig.
trodde aldrig de skulle bli en sån stark vänskap mellan oss när jag träffa dig första gången.
vi har hållt ihop ända sen lekis, de är helt sjukt.
visst vi har bråkat och så men de har ändå alltid blivit bra.
när jag är ifrån dig så saknar jag alltid dig så otroligt mycket.
när vi inte sätts på två dagar blir jag ändå alltid lika sprallig när jag får träffa dig.
du är som en drog, en drog jag inte skulle kunna leva utan.
många tror säkert att vi kommer glida isär och att vår vänskap kommer ta slut.
men nej, jag kommer gö allt för att få ha dig kvar, ha dig kvar här vid min sida.
jag kan klara av vad som helst bara jag har dig!
ofta när jag är ledsen och jag känner mig depp så får du alltid mig på bra humör.
skulle kunna skriva hur mycket som helst om just den här tjejen.
jag älskar dig iaf, så fkn mycket!
tror ingen förstår hur mycket hon betyder, och hur mycket jag älskar henne.
men jag hoppas hon förstår de, för de är helt sjukt vad jag älskar henne!
du är bäst, glöm aldrig de!
Du&Jag Föralltid! ♥







Systrar! ♥



Kommentarer
Postat av: ebbba

awwwww älskling!

älskardejsåfknmest!§§§§

2010-12-06 @ 21:02:44
URL: http://lederuud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0