klockan är snart 9 och jag är redan uppe :s

ni såg rubriken!  helt sjukt att jag är upppe nu liksom! :o
men såhär äre, jag och ebba ska ju till sprtscamp imon och vi ska upp vid 7, så då måste vi lägga oss vi 11 iallfall. och jag har jätte svårt att somna på kvällarna så då va jag supeeersmart och tänkte att jag sätter klockan på halv 9 så jag är trött ikväll.
kanske somnar ännu tiidigare!:d fast de tror jag inte.
och nu längtar jag öööver mycket!!!!!!!
aaja, idag ska jag och ebba åka och köpa godis, vi skulle åka ganska tidigt.
sen åker jag hem och äter och så, när jag har ätit kör pappa över mej till ebba med alla mina saker, en as tung&stor väska och en resväska! hahha kul att bära på de sen-.-
sen sover jag hos ebba inatt, så får se om jag bloggar mer sen, annars hörs vi imon,
för jag ska blogga på ssc, för de finns datorer där! :d
så då kommer nog de en massa bilder också,
har börja fått fler besäkare nu, fortsätt att kolla så lovar jag attt lägga upp mer bilder och göra fler inlägg varje dag!
ha en bra dag, för de ska jag ha!
pusssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0