sista inlägget

sitter och tänker på ssc! saknar ööver mycket ! ):
vill dit nununu!  vill träffa han....
ja ni kan ju undra vem de är men de kommer ni nog aldrg få veta. :)


nog skrivit om de, ni kommer nog få läsa mer om de iallfall!
aaja, ska gå och borsta tänderna och tvätta boort sminket,
och de är de jobbigaste, hatar att tvätta bort de! ):
ska nog sluta sminka mig..... njaaa skulle inte tro de va.
jag är jättte tröttt men ändå jätttte flummmig,
kul och sitta och flumma själv.. nää så dörför tänker jag smsa.
men nää för ingen är social så jag tänker sova!
GONATT&SOVGOTT
pussss



SSC MINNE FÖR LIVET! ♥
1 år kvar sen är vi tillbaka!
längtar redan!

Kommentarer
Postat av: ebba

SSC! :'''(<3

2010-07-24 @ 16:45:00
URL: http://leederud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0