tjeeeena.

gick upp vid halv 11 ungefär,
har inte gjort så mcyket ännu, tp bara setat vid datan.
ska väl ut och sola&bada snart, :)
imon ska jag va med ebba, för sen på tisdag åker hon utomlans! buuhu! :/
kommer sakna henne!
hon bli bara borta en vecka men iaf!
har inte bestämmt nånting hur veckan ska se ut,
så om nån har lust att hitta på nått så kan ni ju höra av er, 0768457531.

pussssssss


inte träffat syster på en vecka nu, och hon är i göteborg så jag vet inte
när hon kommer hem :/   Hon läser min blogg ibland så om du ser dehär
så saknar jag dej faktist !
gulligt av mej! :')


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gulleplutt då:) Saknar dig med såklart<3

2010-07-11 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0