tjooofaderittantadigpå hmmmm

tjeeeena, har precis kommit hem.
vart ute med olivia hela dagen typ förutom när jag var hem och åt, :)
mötte henne vid tandläkarn vid kvart över ett typ,
så sjussa vi hem till pappa så jag kunde få min cykel,
sen åkete vi tilll coop och köpte dricka, så satt vi oss vid karlsbergsparken och drack den,
sen vare några emosar där, hahaha olivia bah, "aw kolla, emokärlek" hahaha jag dog typ av garvs! xd
sen gick vi till holmen och kolla när emil och benis bada, sen drog vi till kiosken och köpte glasss,
när vi hade ätit glassen cykla vi tilllbaka till karlsbergsparken, efter ett tag kom emil och benis igen så vi prata lite med dom och så, sen cykla vi tll skogsbo jag åt sen har vi bara varit ute och chiiillat, :)
pussssssss















Älskar Dej Olivia Sjögren! ♥


Kommentarer
Postat av: olivia♥

fett kul, emo kärlek :O

haha :D



jag älskar dej♥

2010-07-14 @ 21:47:12
URL: http://oliviasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0