vart har sommaren tagit vägen!? :o

har precis cyklat från pappa till mamma i spöregnet med ebba, uuuh askallt vare! :o
men nu har jag satt på mig en varm tjocktröja och sitter och lyssnar på musik,
mår intre sådär jätte bra....
ska bara ta de lugnt nu, har vart en jätte skön och mysig dag!
imon träffar jag ebba efter lunch sen åker vi ner och fixar nått åt patti, för hon ska ha nån tjejkväll eller nått sånt?
aaja, de ska bli kul å träffa alla tjejer igen! alla är saknade har inte träffat dom på otroligtlänge! ):
pusssssssss


ebbba du är den underbaraste jag vet! jag älskar dej ♥

Kommentarer
Postat av: eba

jag älskar dej mest<3

2010-07-29 @ 16:21:09
URL: http://leederud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0