1 vecka och en dag kvar, :D

skolan idag va rolig,
vi hade frilufsdag trodde de skulle bli as tråkigt med så blev de inte, :)
först cyklade vi till åsbo och spela nånting fast jag&ebba spela typ inget vi sola ist,
sen spela vi långgolf, de va inte liika roligt!
efterd e åt vi och sen cykla vi till stan och spela minigolf, och så köpte jag&ebba en varsin glass och en varsin dricka sen tog vi massa kakor av alla :)
efter skolan åkte jag&ebba hem till mamma och sola, som jags skrev i mitt förra inlägg, :d
och nu har jag precis kommit hem från träningen, eller jag har hunnit duschat också :)

tog lite bilder idag, fast kameran ligger i köket och jag orkar inet hämta den och ladda in bilderna, så ni får dom imon eller senare,
 nu ska jag PLUGGGA!:O

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0