allt jag hade igår är borta nu..

skrev ju inget igår, orkade verkligen inte.
men de hände väl inte så mycket träning och så badade jag med ebba i henns poool, as varm!
men hon va jättte elak mot mej, typ hela tiden när vi bada, ):
sen när gi hade klätt av oss och stog med handukarna kollar hon på mej och säger: du ska i igen!
haha jah bah: neeeeeeeej,  sen försökte hon ha i mej men hon lyckades inte, :)
sen när jag kom hem blev kvälllen inte direkt kul..
gick och la mej vid halv 12. fast jag låg och lyssna på musik nästan hela natten,
somnade kanske vid 3 halv 4  sen vakna jag igen vid 9
elller hade alarm då.
aaja, idag blire först malin hon tar bussen hit, så hon är väl här kvart över 11 eller nått,
sen har jag match.
men nu ska jag väl inte sitta och seega vid datan,

pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0