Ebba Lederud Jag Älskar Dej ♥

ebbba...
du är en sjukt underbar person, kännt dej sen dagis trorja, eller vi gick ju på samma gymnastik då.
hahah, jag gillade verkligen inte dej och du gilla nog inte mej heller? du gjorde allt för att jävlas!
sen skulle vi börja i lekis, kommer ihåg när vi träffades där på gungan,  hahha vi börja gunga och sen blev vi bästa vänner, jag förstod inte då att du&jag skulle bli så tajta som vi blivit.
du får mej att orka gå upp varje dag, utan dej skulle jag bara ligga kvar i sängen.
du har gjort mej till den jag är idag, och jag menar de verkligen!
alla minnen med dej är helt sjuka, hahah
du får mej jämt att garva du får mej jämt glad, ingen annan kan lyckas med de, men du kan!
jag skulle aldrig orkat gått i skolan utan dej, du får skolan att bli rolig.
alla lektioner vi har flummat på alla gånger vi kännt att vi bara vill dra hem!
dom har försökt att få oss "isär" men de har seriöst inte gått, vi klarar allt tillsammans,
jag kommer ihåg när Hans sa till mej : allt du och ebba gör tillsammans blir alltid bra!   :''')
de känns skönt att veta att jag har dej i 7an, jag hoppas de blir lika kul som vi haft de dom här 7 åren, fast de tvivlar jag inte på!
skulle kunna skriva en hel bok om dej, men tror de här räcker såhär den här gången iaf.
du ska bara veta att jag älskar dej mest av allt!
och att jag alltid kommer finnas för dej vad som än händer,
alltid du&jag och då menar jag alltid!   




justja glömde skriva, du har ALLTID vart lika fin! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0