goomorgon!

förlåt att jag inte blogga nånting igår på kvällen,
men jag va helt slut, när jag kom hem la jag mej bara och lyssna på musik sen somna jag rätt tidigt,
aaja, ni får lite bilder från matchen iallfall, kanske inte dom bästa korten eftersom pappa tog dom-.-
justja, iradet gjorde illa knätt, jag var ute på plan när de hände, uusch de såg jätte hemskt ut jag trodde hon hade brytit det, och abulansen kom och hämta henne, sen på kvällen fick jag reda på att de inte va brytet, tur de iaf!
ska snart käka frukost och sen tar jag cyklekn till ebba, tror vi bara ska sola idag, (a)
hörs senare, pussssss








Kommentarer
Postat av: Iradet Älskar johansson !!<3

pusss<3333

2010-06-29 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0