hemmma!

har inte bloggat sen onsdag tror jag de va,
för på torsdagen va jag med malin hela dagen sen packa jag för skulle på cup på fredag as tidigt!
så jag hann inte sitta vid datan nånting ;o
jag och malin tog en massa  bilder, men jag orkar inte ladda upp dom nu kanske gör de imon eller så.
aaja, kom iaf precis hem från aroscupen.
vart där i 4 dagar, helt slut nu! ;o
de gick bra för oss, vi kom 5a av 25 eller nått sånt,
vi vannn iaf i gruppen och därför fick vi va lediga igår så vi typ bara åt godis och så,
om vi inte hade gjort de kanske vi hade varit mer taggade idag och vunnit.
de va iaf bra att komma 5:a
cupen va väl rolig, fast nu önska man att man hade sovit mer,
så vare disco på lördagen fast de va bara jag och ebba som åkte dit, hahaha!
de va iaf sjukt kul! :)
nu tänkte jag  lägga mej och kolla på film,

pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0