sportscamp om 1 vecka och 1 dag! :o

helt sjukt asså!  1 vecka och 1 dag till ssc! :o
jag och ebba började räkna ner för typ 3 månader sen och nu är de inte långt kvar!
liiite jag längtar.
aaja men iaf, har precis duschat.
ska väl äta snart, tänkte bara tare lungt ikväll kanske kolla på en film eller nått, :)
de har vart jätte fint väder idag, hoppas de fortsätter så! :D
imon ska jag&ebba sola hela dagen igen,  vi vill ju bli bruuuna!
så kanske vi badar i min pool, om de inte är för kallt.
har lite bilder på min kamera men sladden är hos pappa så får hämta den imon eller nått,
ska bli bättre på att lägga upp bilder, veet att jag vart lite tråkig med de,
för en blogg utan bilder är ingen rolig blogg! :)


pusss


saknar dej gumman! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0