studenten är tråkig att kolla på :)

tjabbbatjena,
veeeet att jag inte har varit så rolig med bloggen, men har inet haft tid! ;o
aaja, imorse vakna jag upp breve ebba(a) myyys
vi gick upp ganska tidigt för jag skulle va hemma vid kvart i 10, eller vi gick upp halva 10 sen gick jag direkt hem och åt se åkte vi till min farbror och fixa lite saker för vi skulle ju ha "fest" där sen,
eftersom min  syster och min kusin tog studenten..
sen åkte vi ne roch kolla när dom kom ut eller vad man säger,
så vid halv 3 åkte vi till farbror igen och åt och sånt,
nu sitter jag i min säng med täcke och allt och äter godis :D
är as trött så ska sova tidigt, måste ju va piggg imon för jag&ebba ska tilll västeråås och shoppa! (L)
asnajs!

pusssssssss




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din syster? och viken av dom är det på korten? :)<3

2010-06-11 @ 21:42:25
Postat av: victoria

alexandra,

haha, menar du vilken som är hon på korten eller?

isåfall är de hon som står till vänster på dom kort där de är två förutom den sista bilden, :)

2010-06-12 @ 08:42:48
URL: http://victoriajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0