time with you huh wonderful...

saknar dej så otroligt mycket!
kommer ihåg första gångerna vi snacka på msn, jag blev sjukt glad när du skrev att du ville träffa mej.
och sen när vi väl träffades fick  jag känslor för dej,
jag sa inte de till nån, men känslorna blev starkare och starkare,
vi börja snacka mer och mer, till slut sulle vi träffas igen fast mer än bara vänner,
efter den dagen kändes de ännu bättre, var jätte glad allt kändes sjukt bra
men jag var för blyg, kanske inte tillräckligt mogen för att ha en kille.
allt blev jätte konstigt minns inte vad som hände men nått eftersom jag mådde som jag gjorde.
tiden gick och jag börja ångra mej, fick panik de va helt sjukt, men visa de inte för nån.
sen blev allt bättre igen och vi träffades och jag kände mej verkligen lycklig,
när du vände dej om och kolla in i mina ögon, kommer ihåg precis hur dom såg ut, glömmer de aldrig!
de va först gången jag kunde snacka på de viset jag gjorde med en kille jag gilla, inte bara gilla utan älska eller älskar!
den kvällen var helt underbar! den platsen som förändrade i mitt liv.
sen blev de som de blev, tror aldrig jag vart så ledsen nångång,
trodde aldrig kärlek skulle göra så ont.
jag älskar verkligen dej de gör jag! men jag kommer aldrig mer våga lita på dej igen, tror de blir bäst att bara vara vänner, fast de ända jag vill är att de ska bli vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0