KANIVALEN..

blogga inget igår om kanivalen så tänkte göra de nu :)
ebbbaTALLGREN  kom hem till ebbaLEDERUD vid 1 typ, sen kom jag dit.
vi tog några kort medans vi väntade på mamma som skulle köra ner oss på stan,
när vi kom ner kika vi runt lite, efter ett tag börja de regna as mycke-.-
så vi stog under nått tak,
sen åkte vi karuseller och sånt.
hah, vi köpte varsin stor klubba sen fick ebbaL nått säranfall så hon skulle slå hennes klubba på min och då gick den sönder så hon blev jätte sur, men hon fick faktist smaka lite va min(a) hahahha!
sen vid 10 kom ebbas mamma och hämta oss, vi åkte hem till ebbas pappa och sov där,
ebbaL satt och prata i telefon as länge så jag och ebba dryga oss med massa på hennes msn,hahaha
så jävla kul!
sen ville ebbal sova men jag och ebba va inte trötta så vi flumma på som inget,
sen somna vi väl till slut,
tack för en underbart rolig kväll tjejor,
 
några bilder kommer nog sen när ebba har skickat dom, :)



Jag Älskar Er! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0