är du ledsen så är jag ledsen, ler du så ler jag!

hejhej :)

kom nyss hem från ellen,
följde med henne efter skolan, vi kollade på film så somnade vi.
eller hon typ somnade i min famn (a)
sen somnade jag också ett tag.
vid halv 6 typ åkte vi till skokanon för hon skulle köpa skor,
sen när vi kom hem gick jag ellen och tova ut och gjorde inget,
men de va så jävla varmt så vi var tvunga att gå ut ju! :o :)
sen stack jag hem och käka men åkte tillbaka sen,
då gjorde vi typ inget, eller jo vi låg i hennes säng och snacka,
sen såg jag att hon hade två chokladkaländrar så jag ville smaka men de fick jag inte
om jag inte sov kvar där! :(
så leta vi tio fel på baksidan, hihi :D
men nu blev inlägget över långt,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0