dålig med bilder jag vet

hejhej,
kunde inte ta nå kort eller nått imorse så ni fpr de imon kanske,
om jag hinner då :D 
skolan va ganska tråkig, bara sista lektionen som va kul.
haha jag&ebba satt och asgarva och hållde på så hon sa till oss hela tiden,
blev hju faktist ganska arg, jävla surtanT! pratar fult gör hon också! :)
och nyss kom jag hem från träningen, de va ganska jobbigt tyckte jaaag :D
hahhaha alex&jag låg på golvet och gjorde nån övning så skulle hon ta tag i nått så de skulle bli lättare
en såndär plint eller vad de heter? skitsamma, så ramla den typ på henne eller asså hon han sätta upp händerna, haha annars hade hon fan bliviti mosad! ;o och sen hjälpte beam henne och få upp den, de såg så sjukt fult ut! :)
men aja pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0