hahha-.-

goomorgon! :D
idag blir de sötnosen ebbba,
vi skulle ta lite kort trorja :)
men pallar inet fixa mig, uusch vad jobbigt! :(
ska äta frukost nu och sätta mig och kolla på paradise hotel.
ebba har redan sätt ;ooo hahha



justja de va nån som kommentera: du har fan en stjärna på ena bilden? hur ska man se då att du e ofixad

och jo jag vet att jag har täckt över mitt ansikte men jag är fortfarande ofixad? och så var de två bilder! :)
och jag tycker du kan ståå för ditt fkn namn! ;o är såhääääääääääär tröttt på anonym! -.-
ni får gärna kommentera precis som ni tycker med skriv då erat namn, annars kan ni gefan i att kommentera! :)
aja, pusssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2010-11-01 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0