ibland när jag saknar dig, tänker jag på alla minnen som vi delat

Hejhej,
är så sjukt trött, vart på träning.
hade typ som ett"uppehåll" ett tag,
kände att jag inte orkade med fotbollen, de blev för mycket för mig.
laaaaat, jo jag vet (a)
aja, men träning va ganska jobbig, fast trodde den skulle va jobbigare.
ska iaf försöka träna nu igen, hahah men vi ska träna med killarna, A-laget? eller de kanske
inte va de, elller jag ahr för mig att dom sa så i skolan, eller drev dom kanske bara?
hoppas jag, annars dööör jag! men svär att jag uppfattat allt fel, ;o
men skitsamma, nu pallar jag inte skriva mer,
pussss


Kommentarer
Postat av: nathalie & sofie

sötis! (:

2010-11-10 @ 19:46:44
URL: http://dosvidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0