jag är trött att tro att nått ska bli bra längre

jag är trött på att börja fått den dära känslan
jag är trött på att tro att nått kan bli bra
för när jag väl tror de så blir de bara fel.

jag är trött på att inte kunde sova på nätterna
jag är trött på att jag knappt klarar av en dag utan att bryta ihop
för att kämpa sig igen en dag, de är inte alltid så lätt.

tänk vad livet vart underbart när man va liten
inga problem, och allt va bra
bara kunna vakna och känna att man ska till dagis och leka med sina vänner
inte vakna och veta att man ska till skolan och försöka gö bra ifrån sig när man knappt orkar gå upp från sängen.

vill kunna känna den känslan att vara lycklig igen,
bara kunna skratta och va glad,
ett liv utan några problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0