jag vill ha dig här

hejhej,
har inte haft lust å blogga, men tänkte gö ett snabbt inlägg nu :)
skolan idag va rätt nice,
hahha vi hade boxning på idrotten, jag&ellen va bäst på de,
eller jag va inte hon, hon slog jätte löst :D :D
sen skulle vi sparka och jag missa den saken och sparka på henne hela tiden (a)
sen vare musik och vi skulle kolla på tjenare kungen, men de gick inte för de va nå cpe sak med den,
men sen fick vi gå en halvtimme tidigare så vi skulle hinna med bussen.
sen när jag kom hem la jag mig vid datan och bara tog de lugnt, hade on ti huvudet
och de har jag fortfarande :(
men nu ska jag gö mig klar innnan mamma får nå fel ;s
pusss


Patricia ♥ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0