p u s s

jag suger seriöst på å blogg, haha jätte dålig på att uppdatera,
men skitsammma, jag orkar ju fan inte :)
skolan va ganska nice, vi slutar ju 1 på tisdagara så (yy
vi hade sån stup up på idrotten, hhaha vår idrotrtslärare säger typ aldrig till oss(mig&ebba för er tröga)
men idag gjorde han de, för vi va lite sådär busiga och inte gjorde som han sa ;o
sen biologi&svenska.
typ allla tog min mössa idag i skolan, gissa om jag blev irriterad på dom!
så fort jag fick på mig den va den va lika snabbt :(
sen fick jag nå fel på tiim när vi hade slutat för han tog min mössa och hållde i mitt skåp så jag inte kunde öppna de!  riktigt taskigt! :(
men vi hörs kanske senrae :D
pusss

fula cambilder!
men jag bjuuder på dom :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0