Saknar dig otroligt mycket!

Du är helt perfekt,  helt underbar, så jävla fin.
Tänker på dig hela tiden,
Kan inte tänka klart, vad är de du gjort med mig?
För jag lever i en dröm, och den drömmen är med dig.
Som en saga, spenderar mina dagar åt att drömma om dig.
Det är alldeles för mycket längtan.
Du är en dröm, ingen verklighet, du har andra.
Håller andan och vill att något ska ske,
jag önskar jag får se dig imorgon igen.
Till min skånska grabb som gör mig galen,
Till min skånska pojk vacker som dagen.
Jag såg dig en dag, och jag ville gå och hälsa men de våga
inte jag, så jag tog ett steg tillbaka men ångra mig direkt.
Lever i blickar och saker jag sett.
Men jag är säker, nu finns han inte mer!

Kommentarer
Postat av: cecilia

emil, benjamin, elias elleer peyman ???

2010-11-28 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0