sunshine

hejsan! :)

just nu sitter jag och lyssnar på musik å väntar på att ebba ska ha ätit klart så jag kan åka till henne.
vi ska nog inte gö nått spciellt, eller jag tror inte de iaf :)
har vart på träning ikväll också, först hade vi träning vi tjejer
men sen träna vi en timme med typ gubblaget!? ;s
eller hahha nej inte gubblag men somva typ 93or eller nått? ;o
de va jättte tråkigt, jag fatta ju inte ens vad jag skulle göra,
så jag typ gnällde hela tiden när vi var vid en station och de va ju lite lagomt pinsamt
så kom jag på sen att jag inte borde gjort de...
men när jag inte kan nått blir jag sur så är de bara! :)
vill bara säga att hannapannna har börjat i vårt lag också, sjukt kul tycker jag! :D:D:D
aja pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0