bjudbilder!

hejhej,
vart med elona ikväll, vi gjorde väl inte så mycket snacka å sen tog vi några fuulakort :d
hahha alla blev helt sär, men lägger ut nån iaf.
bilderna från idag på mej&alex får ni nån annnan dag för hon kunde inte ladda in dom nu eller vare va :)
men aaja, tänkte lägga mig & kolla på nånting på tv, om de nu finns nått kul :)
imon blire att åka och kolla på fotboll med jätte många från avesta aik.
de är nån som har blivit uttagen till nånting, och ska typ spela med några jätte duktiga mot ett annat land trorja?
typ norge eller nått, haha jag har inte sån jätte bra koll men jaja :)
jag hoppas skolan går lika fort imon som idag, hahah om alex är lika cpe imon,
hihi nejdå, jag älskar dej gumman! ♥
tror de blir sista inlägget för idag,
gonattt älsklingar! ;*














Kommentarer
Postat av: Alexandra (L)

Älskardej!!<33

2010-10-09 @ 01:07:41
URL: http://allexandralindhrabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0