cpe bloggg?

de har vart nå fel på bloggen idag, vettefan vad de va med de stog att jag hade tagit bort bloggen!?;s
så vare för många fler också,
sov hos ebba inatt iallfall,
skulle igentligen gått hem men de blev så sent så jag sov där.
vi kolla på idol med annakarin  och miika,
och ebba satt och sjöng men då sa dom åt henne att va tyst, & de tyckte jag va bra för de lääät förgävligt!
ebba bah; mamma låter de´här bra?
ebba sjunger
annakarin: nej ebba, försök att inte gö till rösten.
ebba sjunger och gör inte till röstern
ebba: nudå?
annakrin: hahhaha njaa nej.
de va iallfall en myyysig kväll, hhihi
sen åkte jag hem tidigt imorse för hon skulle göra läxa,
eftersom hon åker bort i 2 veckor snart!
eller hon åker nu på tisdag, hur faan ska jag klara mej! :''(
guuud vad jag kommer sakna henne!
jaja nu ska jag lägga mej och kolla på nån film eller nått,
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0