en söt rubrik

guuuuud jag har såhäääääär ont i mitt huvud & min hals! om ni ville veeta :)
& jag kommer typ tjata om i varje inlägg att jag skanar ebba! :d
ska iallafall snacka luur med henne ikväll, innan hon åker.
asså jag fuck inet vad jag ska skriva om i mina inlägg?
om jag ska skriva om vad jag gör och shlalala så blir dom inte nå lång?
eller jo om de hänt nåttt kul eller nått men annars inte ;o
hhaha och de hände en sjuuuukt rolig sak idag när vi vänta på bussen! xd
jag&ebba satt där inne, ni som inte vet vart jag menar synd för eeer,
men iallfall så satt de typ 4 st där, vi bah snacka och garva as högt och hållde på!
sen säger ebba; gud jag vill att alla ska gå ut härifrån. så jag kan få flumma.
sen efter ett tag, så går 3 st ut och ställer sig ute och väntar sen så äre en kvar,
ebba bah; bara en kvar då, han komme också snart gå ut. och jag hatar kängor med en liten klack på, och svart dom är såå fuuula!
så hade killlen på sig sånnna. efter ett tag gick han också ut, hahha så jävla kuuul de va!
sen glodde vi på en massa och gick efter dom som gick ut och ställde oss och dans för dom!:)
vi ääär ju för häarliga vi, tycker ni inte? :)
händer alltid nått kul där!
hööhöhö, jaja
pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0