:)

hejhej,
kom nyss hem från stan.
kvällen igår va väl rolig,
först gick vi till kulturhuset, de va dit vi visst (a) haha
men de va bara stora där och inte alls kul, vi såg när min kusin& pattis syster dansa sen drog vi till skogsbodiscot. haha
va väl lite roligare där iaf, men där vare typ bara små pluttar! ;o
och jag mådde jätte dåligt när vi va där, så ellen fick följa med mig ut och massa saker så jag skulle må bättre, hihi gulligt! :)
sen åkte vi hem till ellen, vi låg och snacka.
haha pallar inte berätta allt, men de va iaf sjukt kul när vi kom hem dit :)
ikväll blir de att kolla på film med ellen, myyys.

så vill jag skriva att jag älskar ebbalederud över mycket!
och vi måste seriöst va snart! ;o flera dagar sen nu! :(
aja, nu ska jag hjälpa mamma med nått (a) hihi pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0