hahaha

hejhej,
dagen var väl sådär, torsdagar är lite seega tycker jag :)
men de va jätte härligt att ebba va tillbaka!
hahaha, VÄRT ATT LÄSA:
efter skolan gick vi till bussen, vänta i en halv timme, och sen hoppar vi på bussen (asså jag&ebba)
när vi åkt i typ 3 minuter säger ebba; vart fan är min mobil. hon letar och hittar den inte..
så vi åker tillbaka med bussen ner på stan, hoppas av dör och letar, så frågade vi beppes eller vad de heter om dom hade sätt en mobil, och de hade dom inte. sen när vi precis tänkte börja gå till polisstation så säger ebba, oj här va den visst, så hade ungfan haft mobilen i jacka vid sin arm-.-
hahaha asså seriöst? hur fan lyckas man..... så typiskt henne -.-
hahah men jag älskar henne ändå :)
sen när vi kom hem så satte vi oss vid datan och kolla på en sak, och ååt feeeeta mycket gosaker som jag kallar de :d hihih var jättte myysigt! (a)
aja, nu ska jag duuscha
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0