heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)

kom nyss hem,
dagen vad väl sådär.. sjukt kallt! ;o
sen cyklade vi till lillsjön! de va jätte jobbigt! :(
sen va vi där, typ gjorde en soppa? ;s
så skulle vi gö nått bröd, hahha jag&samuels bröd va lite degiga,
så fick vi tvätta dom i de iskalla vattnet, men de gick ändå inte bort så vi torka av de på våra byxor :)
uusch dom e inte så fina nu! ;o
sen när vi cykla tillbaka så hållde peyye i mitt stryyre och trampa inte, så jag fick gö de och de va jätte jobbigt!:(
och när vi var framme vid skolan fick vi sluta, men då cykla jag ända hem till skogsbo-.-
och nu ska jag snart på träning, eller snart å snart men typ om 1 en halv timme :)
jag som är helt död typ, vettefan hur jag ska palla träna!
och de va nån som sa i skolan att vi skulle träna med dom äldre, och de är inte roligt! läskigt tycker jag (a)
haha, aja vi hörs kanske efter träningen om jag orkar sätta på datan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0