höhö

hejhej,
kom nästan nyss hem från skolan.
dagen va väl sådär, hahah träslöjden va väl lite cpeee.
alex&jag satt och sa en massa roliga saker, men ingen tyckte de va kul :(
de va jätte äcklig mat i skolan!
åt inget! uuusch..
kul att vi ska ha frilufsdag på onsdag, och att man måste ha hjälm!? ;s
hahha guuud! -.-
jag borde igentligen plugga men jag orkar inte! sen har vi matte&glosor till fredagen! ;o
ååh pallla skolan! :(
& jag sakar ebba sjuukt mycket, vill bara att hon ska komma hem nu..
en vecka och 2 dagar kvar trorja?
men på fredag ska jag va med patricia trorja :d
de va jätte länge sen sist nu, men de ska iallfall bli kul. sen kanske jag skulle va med henne på lördag och sova hos henne om de går, vi snacka lite snabbt om de i skolan men tror de blir så iallfall :)
kanske träffar några på fredag kväll eller lördag ?:)
ajaa, p u s s s s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0