jadu.. :)

nu ska jag berätta om dagen, för jag är på bättre humör nu :)
i morse dissa elona mig på bussen... haha
jag kunde åkt bil men jag skulle va snäll mot elona och åka med henne, sen när jag hoppas på bussen så ska hon av tyo två hållplatser senare, så då blec jag sur på henne :)
haha sen får jag ett as gulligt sms av henne där de stog förlåt å så, haha aw! :')
skolan va helt okej till en början, sen spååra de heelt ut!
allt blev helt cpe, men jag står för varje ord jag sa idag! mer tänker jag inte skriva här.
ni som inte va med fattar ju ingte, men för er andra  :)
hahah
men nu ska jag packa min saker för ska sova hos mammi inatt, hihi
sen ska jag träfffa ebbbbba! :D:D:D:D:D:D
ööööööverballt! :)
aja, pusss


 
EbbaLederud mitt allt!
Ingen kommer någonsin kunna ta hennes plats! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0