jadu..

hejhej,
vart ingen träning för mig idag, men var där och kolla :)
eller jag kolla typ inte för jag satt först med irrah och Casandra, och de va fettkallt! ;o
sen försvann hon så jag & irrah gick in nånstnas och satt oss och snacka om allt möjligt. vi snackar typ aldrig längre så de va skönt att få snacka med henne.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo jag skulle behöva plugga glosor-.-
men jag vill inte jag orkar inte jag tänker inte göra de! :)
imon ska jag till tandis, palla åka till Falun, men aaja.. :)
ska lägga mej tidigt ikväll, och då menar jag tidigt!
typ vid 9 ska jag ligga i sängen! :)
hihi gulligt tycker jag :)
aja, gonattt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0