jajemeeeeen :)

märker hur statistiken sjunker när jag inte bloggar..
och då äre inte lika roligt att blogga tycker jag :)
men aja, skolan va väl sådär.
skönt med helg iaf :)
vart hos ebba ikväll, vi kolla på idol med hennes familj, myyysigt.
laveli&fineli är dom sötaste! :*
imon kanske jag&pappa åker till kupolen och köper jacka mitt mig och så ska jag kolla på en present till syster,
hon fyller på måndag trorja? haha aja men vi ska gratta henne imon, eller med släkteb iaf eller ah på pappas sida då :) hahha & kanske ebbba. hon kanske följer med till kupolen om hon hinner. hon skulle packa lite saker å så :)
hoppas de inte är nå mycket folk där imon för jag kommer åka helt ofixad! ;o
aja, skriver gooonatt nu.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0